Miért érdemes váltani?

Telefonközpont beruházás nélkül, költségcsökkentéssel:

Nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosítunk minden ügyfelünknek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül.

Díjmentes időszak:

Szolgáltatásunkat hűségidő mentesen biztosítjuk és kötelezettség vállalása nélkül kipróbálható.

Komplex híváskezelési folyamatok:

A hangmenü, az egyedi mellékkezelési folyamatok felállítása, hívások rögzítése és kezelése, valamint a széles körű telefonközponti funkciók lehetőséget biztosítanak a munkafolyamatok hatékonyságának növelésére.

Nincs több vesztett ügyfél nem fogadott hívás miatt:

Tanácsadó kollégáink segítségével építjük ki ügyfeleink egyedi telefonközponti folyamatait, mely során a vesztett hívások teljes mértékben kizárhatók.

Díjmentes tanácsadás, támogatás:

Ügyfeleink számára a legszéleskörűbb szakértői támogatást biztosítjuk, a tervezéstől a megvalósításig.

KAPCSOLAT

Kérjük adja meg elérhetőségeit, és 3 munkaórán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot.

MENNYIBE KERÜL?

×
Munkatársunk 3 munkaórán belül visszahívja a megadott telefonszámon!