2024-08-29
nis2

NIS2 – újabb tízmilliós határidő

Több mint háromezer – ennyi NIS2 regisztráció érkezett be a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatóságához (SZTFH) a június 30. határidőig. Persze, számos cég jelentkezett határidőn túl is – és még mindig […]
2024-08-13
voip telefonközpont

A jövő szolgáltatása a jelenben – VoIP telefonközpont

A ReBell Tel.-nél nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosítunk minden ügyfelünknek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül – ez talán nem újdonság. Blogunkban gyakran írunk arról, hogy melyek a VoIP telefonközpont előnyei. […]
2024-07-23
biztonságos telefonálás

Biztonságos telefonálás – hőségben is!

Forróságtól sütő aszfalt, izzadó, ideges emberek – az idei nyár is hozott több kánikulai napot, meg még talán hoz is… Ezeket a legjobb a strandon, vagy a hűvös lakásban átvészelni, […]
2024-07-02
kicsörgési

Kicsörgési sor(rend) a lelke mindennek

Egyszerre szól mind? Túl sokáig vagy túl kevés ideig csörög? Az egyik ügyintézőnél várakoznak a hívók, a másik pedig unatkozva ül? Tudjuk a megoldást! A ReBell Tel. VoIP telefonközpontjában az […]
2024-06-26
gap-analízis

Ingyenes GAP-analízis, profi képviselet

Van az Ön cégénél olyan, aki most azonnal képes ellátni az információbiztonsági vezető feladatait? Aki ért a NIS2-höz, tisztában van az elvárásokkal, a dokumentációt megcsinálja és „elviszi” a céget az […]
2024-06-24
nis2

NIS2 a kiberbiztonságért

A kiberbiztonság új mérföldköve – így nevezik a NIS2-t. Az EU-s irányelv október 18-tól lép életbe, a napokban pedig lezárul a regisztrációs időszak. Mi, a ReBell Tel.-nél több olyan céggel […]
2024-06-17
NIS2

NIS2 megfelelés –  a Cybersensei védelmével

Június 30. – eddig kell regisztrálniuk a NIS2-re az érintetteknek. Ha ezt nem teszik meg, akkor akár 5 millió forint bírságra is számíthatnak. A legfrissebb becslések szerint hazánkban körülbelül 3500 […]
2024-05-23
digitalizáció

VoIP telefonszolgáltatás – a digitalizáció jegyében

A digitalizáció előre menekülés – segítségével nagyobb eséllyel lehet felvenni a versenyt a többi piaci szereplővel. Bizonyos elméletek szerint nem is fejlesztés, hanem kötelező velejárója a mindennapjainknak. Ennek ellenére – […]
2024-05-14
hívásirányítás

Tudás alapú hívásirányítás

Elégedettebb ügyfelek, rövidebb várakozási idő, profibb kiszolgálás – ezeket érhetjük el a készség- (vagy másnéven) tudásalapú útválasztással. A call centereknél már egyre gyakrabban alkalmazzuk ezt a hívásirányítás rendszert, ügyfeleink nagy […]
KAPCSOLAT