2018-10-17

A lényeg 160 karakterben

Lehet szeretni, unni, akár utálni is, egyet nem lehet: mellőzni. Az sms ugyanis sokkal fontosabb is tud lenni, mint egy telefonhívás és van, amire csak a pittyegő szöveges üzenet képes. […]
2018-09-26

Telefonálni szeretnénk, nem telefonszolgáltatásból doktorálni!

Pontosan ezt érzi minden felhasználó, aki probléma esetén barátságtalan és korántsem megoldás orientált ügyfélszolgálatossal találkozik. Alapvető, hogy komoly szakértői támogatás mellett választ kapjunk az igénybe vett telefonszolgáltatáshoz, hiszen jól gondoljuk: […]
2018-09-16

Állatkísérletek nélkül, türelmi zónán kívül – a ReBell Tel fejlesztésekről

300 nemzetközi nagyvállalat csak nem tévedhet! Legalábbis ezt igazolják a ReBell Tel számai és tapasztalatai az elmúlt 14 évben. Mire jó ez a tudás? Megfizethetetlen érték, hogy immár az 800-ik […]
2018-08-30

A magyar egészségügy esete a telefonközponttal

Magyar egészségügy: bicskanyitogató állapotok, bár a legtöbb esetben csak egy hajszálnyi jóindulaton és némi intelligencián múlna, hogy ne hergeljék az amúgy sem vidám pácienseket. Nyárutós történetünkből kiderül, mennyire egyszerű volna […]
2018-08-16

Végre értem a telefonszámlát!

Nem kis dolog a Heuréka!-élmény, különösen, ha egy olyan rendszeres bizonylattal kapcsolatban tapasztaljuk, mint a telefonszámla. Elvileg nem kéne fejtörést okoznia számunkra, végül is mi fizetünk a szolgáltatásért, melynek része […]
2018-07-31

A legcikibb közhely a telefonszolgáltatásban: a hűségidő

…ami természetesen nincs a ReBell Tel szerződéseiben. Egyszerűen kínosnak tartjuk, hogy a telefonszolgáltatók többsége az ügyfélre hárítja a kockázatot. Mi nem szeretnénk élni a „röghözkötés” intézményével, ami saját fejlődésünknek is […]
2018-07-16

Egy kapcsolat vége, avagy: nem erőszak a disznótor

Egészen pontosan arról a napról van szó, amikor Magyarország egyik legnagyobb telefonszolgáltatója lemondott félmillió forint szolgáltatási díjról. Én pedig ennek töredékéért átigazoltam a ReBell-hez. Egy hajszálon múlott – amit én […]
2018-06-27

Vigyázzon a vonalaira – az üzletben is!

Csak azt a titkot nem féltjük, ami nem a miénk. Magánemberként is őrzünk rejtélyeket, az üzleti szférában viszont már komoly pénzeket veszíthetünk, ha üzlettársaink vagy a konkurencia megfejti üzleti titkainkat. […]
2018-06-05

Mi köze a GDPR-nak a telefonközponthoz?

A GDPR és a telefonközpont igazi függőségi viszonyban vannak egymással a vállalati kultúrában és az ügyfél-kezelésben. Május 25-e óta ugyanis minden cégnek hitelt érdemlően tudnia kell bizonyítani, hogyan védi ügyfelei […]
KAPCSOLAT