2018-07-31

A legcikibb közhely a telefonszolgáltatásban: a hűségidő

…ami természetesen nincs a ReBell Tel szerződéseiben. Egyszerűen kínosnak tartjuk, hogy a telefonszolgáltatók többsége az ügyfélre hárítja a kockázatot. Mi nem szeretnénk élni a „röghözkötés” intézményével, ami saját fejlődésünknek is […]
2018-07-16

Egy kapcsolat vége, avagy: nem erőszak a disznótor

Egészen pontosan arról a napról van szó, amikor Magyarország egyik legnagyobb telefonszolgáltatója lemondott félmillió forint szolgáltatási díjról. Én pedig ennek töredékéért átigazoltam a ReBell-hez. Egy hajszálon múlott – amit én […]
2018-06-27

Vigyázzon a vonalaira – az üzletben is!

Csak azt a titkot nem féltjük, ami nem a miénk. Magánemberként is őrzünk rejtélyeket, az üzleti szférában viszont már komoly pénzeket veszíthetünk, ha üzlettársaink vagy a konkurencia megfejti üzleti titkainkat. […]
2018-06-05

Mi köze a GDPR-nak a telefonközponthoz?

A GDPR és a telefonközpont igazi függőségi viszonyban vannak egymással a vállalati kultúrában és az ügyfél-kezelésben. Május 25-e óta ugyanis minden cégnek hitelt érdemlően tudnia kell bizonyítani, hogyan védi ügyfelei […]
2018-05-31

ReBell Tel – ahol a panasz a lojalitás egyik építőköve

Könnyítse meg ügyfelei dolgát! A kötelező panaszkezelési előírások (panaszvonal fenntartása, élőhangos bejelentkezés és tájékoztatás a beszélgetés rögzítéséről, a hangfelvétel megőrzése egy évig és a visszahallgatási lehetőség biztosítása, átadása és jegyzőkönyvben […]
2018-05-17

Létezik a kapcsolatnál fontosabb?

Ahogy múlik az idő, a jelenlét minden pillanata egyre inkább felértékelődik: ebben mérjük a hétköznapok sikerét, a személyes kapcsolatok „boldogságperceit”. Amikor megszűnik a jelenlét, akkor ér véget a kapcsolat is. […]
2018-04-30

Olyan, mintha itthon lennél! – ez a ReBell Go!

Megfizethetetlen érzés megfizethető áron Csak a fontos pillanatokban részt venni: nem elég. A hétköznapokban kell jelen lenni, különben nem következnek be a fontos pillanatok sem. A ReBell Tell tudja, hogy […]
2018-04-21

Ne veszíts ügyfeleket! – ReBell Telefonközpont

„Türelmét kérjük: jelenleg minden munkatársunk foglalt…” Így kínálod fel a konkurenciának meglévő és potenciális ügyfeleidet! A legrosszabb, ami történhet velük, amikor megpróbálnak elérni telefonon, mert éppen panaszuk van, vagy az […]
2018-01-07

Mi köze a telefonnak a globális felmelegedéshez?

Ha van egy kis eszünk, megfontoljuk Harrison Fordnak az idei Klíma-csúcson elhangzott szavait: abbahagyjuk a bohóckodást és végre komolyan vesszük természeti erőforrásaink megóvását. Úgy viselkedünk a világban, mintha az emberi […]
KAPCSOLAT