Ha fejlődik a cég, egyszerű bővíteni, nincsenek földrajzi korlátok, rugalmas és olcsóbb a telefonálás – ilyen a VoIP telefonközpont. Ha most indít vállalkozást vagy lép szintet, akkor érdemes alaposan átgondolnia, hogy milyen telefonközpontot alakíttat ki. Mondjuk az érveket a VoIP mellett!
Földrajzi korlátozások nélkül – talán kicsit furcsa a megfogalmazás, de ha belegondol, nagyon fontos. A hagyományos telefonrendszereknél ha külföldre kell csörögni, az bizony drága. A VoIP segítségével minden kommunikáció az interneten keresztül történik, ami azt jelenti, hogy
bárhová és bárkivel telefonálhat, sokkal alacsonyabb költségek mellett.
Szóval olcsóbb a külföldi telefonálás. Is…
A VoIP rendszer segítségével a munkatársai a világ bármely pontjáról dolgozhatnak, ehhez mindössze internetkapcsolat szükséges.
Most mondhatná, hogy Önnél mindenki bejár az irodába – lehet, hogy most így van ez, de gondoljon csak vissza például a Covid-járvány otthonülős időszakára…. Ráadásul a felmérések szerint a részleges home office eredményes, az alkalmazottak is szeretik.
A VoIP rendszer javítja az alkalmazottak, az ügyfelek és a partnerek közötti együttműködést. Hogyan?
Például az olyan funkciókkal, mint a videokonferencia, a képernyőmegosztás és az azonnali üzenetküldés.
Így a csapatok hatékonyabban dolgozhatnak együtt, függetlenül a fizikai helyzetüktől. És olcsóbban is beszélhetnek…
Mivel a rendszer teljesen digitális, az új vonalak hozzáadása, vagy az új helyszíneken történő bővítés viszonylag egyszerű, és nem kell a fizikai korlátok miatt aggódni. Szóval ha növekszik a cége, akkor rugalmasan növelhető a szolgáltatás. Elsőként viszont nézzük az indulócsomagot! A ReBell Tel.-nél nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosítunk minden ügyfelünknek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül – mindössze havi 6500 forintért.