A ReBell Tel.-nél nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosítunk minden ügyfelünknek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül – ez talán nem újdonság. Blogunkban gyakran írunk arról, hogy melyek a VoIP telefonközpont előnyei. Például az olcsóbb fenntarthatóság, rövidebb ügyintézés, ezért hatékonyabb munkavégzés. Arról viszont kevesebb szó esik, hogy a szervezeten belüli kommunikációt és együttműködést is javítják! Most mondjuk, hogy hogyan!
Biztos Önök is jártak már úgy, hogy nem maga az ügyintézés tartott sokáig, hanem az, amíg eljutottak a megfelelő emberhez. Mert az első ügyintéző azt hitte, hogy a második lesz a kompetens, aki a harmadikhoz kapcsolta, végül a negyediknél volt a megoldás kulcsa. Ja, de közben ketten épp szabadságon voltak, szóval nem vették fel a telefont. Ez látja, nem fordulhat elő, ha a ReBell Tel. VoIP telefonközpontját használja.
Rendszereink képesek arra, hogy mutassák az alkalmazottak elérhetőségi állapotát.
Így mindenki tudja, hogy kit lehet kapcsolni. A kicsörgési sorok precíz beállításával pedig már az automata is a megfelelő embert „adja”…
A konferenciahívás lényege, hogy abban többen is részt vehetnek. Külső és belső felek egyaránt.
Szóval egyszerre beszélhet – szükség esetén – több alkalmazott és még ügyfél is.
Ez a funkció kifizetetten fokozza az együttműködést és javítja a termelékenységet.
Szintén sokat segít a helyzetek tisztázásában, hogy a hívások nyomon követhetőek. Mármint
nem csak az, hogy mikor-ki-kivel beszélt, hanem konkrétan visszahallgathatóak.
A hívásrögzítés már egy alapvető funkció a VoIP telefonközpontjainknál, ahogy a hívásvárakoztatás, átadás és interaktív hangválasz is. Rendszereink képesek a hangpostaüzeneteket az alkalmazottak közvetlen e-mail-címére továbbítani, így onnan közvetlenül meghallgathatják azokat.
Ha nálunk választ VoIP telefonközpontot, akkor az alapcsomagban kap például nyolc melléket, üdvözlést, egyedi hangmenüt (IVR), szerepel benne a belső mellékek kezelése, a hívás várakoztatás, a hívás továbbadás, a híváslista, az online ügyfélablak. A szolgáltatások köre persze tovább bővíthető… Hogy pontosan mivel, azt is megtalálja itt.