Forróságtól sütő aszfalt, izzadó, ideges emberek – az idei nyár is hozott több kánikulai napot, meg még talán hoz is… Ezeket a legjobb a strandon, vagy a hűvös lakásban átvészelni, de tudjuk, erre nincs mindig lehetőség. A legtöbbeknek nyáron is kell dolgozni, ehhez pedig elengedhetetlen kellék a telefon. De mit tegyünk, ha az is hőgutát kap? Adunk pár tippet, hogy biztonságos legyen a telefonálás a hőségben is.
Biztos Ön is tapasztalta már, hogy a hőséget az okostelefonok sem bírják. Egy friss felmérés szerint azért egyre fejlettebb ezen a területen a technológia, az Apple és a Samsung 0 és 35 Celsius-fok, míg a Xiaomi készülékei akár a 0 és 40 fok közötti értéket is tolerálják. Csak az a baj, hogy a tűző napon ezt hamar el lehet érni. De akár egy autóban is… A kísérletek szerint ha kint 30 fok van, akkor 10 perc alatt 70-re forrósodhat egy átlagos kocsi belseje. Szóval nemcsak élőlényt veszélyes bent hagyni, hanem műszaki cikkeket is.
Ha a telefon túllépi az úgynevezett üzemi hőmérsékletet, akkor a beépített hőérzékelők elindítanak bizonyos műveleteket.
A túlmelegedés miatt egyes alkalmazások meghibásodhatnak, az akkumulátor élettartama csökken, de a telefon képernyőjét rögzítő ragasztó is elkezdhet lazulni.
Nem akarunk senkit riogatni, de extrém esetben az is előfordulhat, hogy a túlforrósodott akkumulátor kigyullad vagy felrobban.
Fontos, hogy ha forró a telefonja, akkor ne tegye töltőre, mert ott csak még tovább melegszik! Aztán ne akarja azonnal lehűteni sem, mert a hirtelen nagy hőingás sem tesz jót, szóval hűtőbe rakni rossz ötlet.
A legjobb, ha egy árnyas helyre teszi a készüléket, egy darabig nem telefonál és nyomogatja. A jobb hőleadásért érdemes kivenni a tokból is.
Persze mindez akkor könnyebben kivitelezhető, ha csak személyes kapcsolattartásra használjuk a telefont. Ha munkaeszköz, akkor más a helyzet. Ilyenkor alapvető elvárás az elérhetőség, a biztonságos telefonálás.
Éppen ezért ajánljuk irodai környezetben az IP-készülékeket. Ezeket az eszközöket az igényelt funkcióknak megfelelően beállítva juttatjuk el Önnek.
Csupán az internethez kell csatlakoztatnia az új telefont. VoIP- szolgáltatásunkkal pedig sok időt és pénzt is spórolhat: a ReBell Tel.-nél továbbra is nagyon mindössze havi 6500 forintért kínálunk nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot minden ügyfelünknek. Az alapár tartalmazza például a nyolc melléket, üdvözlést, egyedi hangmenüt, belső mellékek kezelését, hívás várakoztatást, továbbadást, híváslistát és online ügyfélablakot. De természetesen a csomagot különböző extrákkal tudjuk bővíteni, az Ön igényei szerint. A részletek miatt keresse kollégáinkat.