REBELL TEL KÖZPONT
» VoIP telefonközpont

Csak 6500 Ft/hó. Nincs hűségidő és nincsenek rejtett költségek!

Nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosítunk minden ügyfelünknek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül.

6 500 FT / HÓ

  • 8 mellék
  • Üdvözlés
  • Egyedi hangmenü (IVR)
  • Belső mellékek kezelése
  • Hívás várakoztatás
  • Hívás továbbadás
  • Híváslista
  • Online ügyfélablak

ReBell Tel  Központ Plusz

További választható szolgáltatások és árak

Ha az alapszolgáltatás nem elég, vagy további kényelmi funkciókat kíván igénybe venni, az alábbi árakon tudja megtenni. Itt sincsenek rejtett költségek, és hűségidő sem.

  • További mellékek: 750 Ft/hó/mellék
  • Hangposta/üzenet e-mail fiókba: 1.300 Ft/hó
  • E-mail értesítés bejövő hívásról: 1.300 Ft/hó
  • Hívásrögzítés (500 MB): 1.980 Ft/hó
  • További tárhely: 1.300 Ft/hó/GB
  • E-fax: 1.980 Ft/hó
  • Konferencia szoba 1.300 Ft/hó
  • Ne zavarj üzemmód: 0 Ft
  • Jelszavas mellék védelem: 1.300 Ft/hó
  • Hívó közlemény: 1.300 Ft/hó
  • Várakozási idő jelzése: 1.300 Ft/hó
  • Mobil központi szám: 3.000 Ft/hó
  • Kliens oldali adatbázis kezelés: 1.300 Ft/hó
Az árak az ÁFA-t nem tartalmazzák!

REBELL TEL KÖZPONT » VoIP telefonközpont

Csak 6 500 Ft/hó. Nincs hűségidő és nincsenek rejtett költségek!

Nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosítunk minden ügyfelünknek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül.

6 500 FT / HÓ »

  • 8 mellék
  • Üdvözlés
  • Egyedi hangmenü (IVR)
  • Belső mellékek kezelése
  • Hívás várakoztatás
  • Hívás továbbadás
  • Híváslista
  • Online ügyfélablak

ReBell Tel  Központ Plusz

További választható szolgáltatások és árak

Ha az alapszolgáltatás nem elég, vagy további kényelmi funkciókat kíván igénybe venni, az alábbi árakon tudja megtenni. Itt sincsenek rejtett költségek, és hűségidő sem.

Az árak az ÁFA-t nem tartalmazzák!

2024-03-07
telefonálás

Olcsóbb telefonálás korlátok nélkül

Ha fejlődik a cég, egyszerű bővíteni, nincsenek földrajzi korlátok, rugalmas és olcsóbb a telefonálás – ilyen a VoIP telefonközpont. Ha most indít vállalkozást vagy lép szintet, akkor érdemes alaposan átgondolnia, […]
2024-02-27
zene

Ne legyen idegesítő a várakoztató zene!

Jelenleg minden ügyintézőnk foglalt – szól a jól ismert mondat, aztán indul egy idegesítő zene. Meg még egyszer. És harmadszor is. Ekkor már Ön is feszült, ugye? A kutatások szerint […]
2024-02-20
hívásátirányítással

Hívásátirányítással a több ügyfélért!

Szeretné, ha csökkenne a telefonálással töltött idő? Az a célja, hogy elégedettek legyenek az ügyfelei és ne terhelje le maximálisan a munkatársait se? Sokat tehet mindezért a hívásátirányítással. Nem! Ez […]
KAPCSOLAT