REBELL TEL KÖZPONT
» VoIP telefonközpont

Csak 4900 Ft/hó. Nincs hűségidő és nincsenek rejtett költségek!

Nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosítunk minden ügyfelünknek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül.

4 900 FT / HÓ

  • 8 mellék
  • Üdvözlés
  • Egyedi hangmenü (IVR)
  • Belső mellékek kezelése
  • Hívás várakoztatás
  • Hívás továbbadás
  • Híváslista
  • Online ügyfélablak

ReBell Tel  Központ Plusz

További választható szolgáltatások és árak

Ha az alapszolgáltatás nem elég, vagy további kényelmi funkciókat kíván igénybe venni, az alábbi árakon tudja megtenni. Itt sincsenek rejtett költségek, és hűségidő sem.

  • További 10 mellék: 1.490 Ft/hó
  • Hangposta/üzenet e-mail fiókba: 990 Ft/hó
  • E-mail értesítés bejövő hívásról: 990 Ft/hó
  • Hívásrögzítés (500 MB): 1.490 Ft/hó
  • További tárhely: 990 Ft/hó/GB
  • E-fax: 1.490 Ft/hó
  • Konferencia szoba 990 Ft/hó
  • Külső mellék: 990 Ft/hó/mellék
  • Ne zavarj üzemmód: 0 Ft
  • Egyedi riportok: 990 Ft/hó-tól
  • Jelszavas mellék védelem: 990 Ft/hó
  • Hívó közlemény: 990 Ft/hó
  • Várakozási idő jelzése: 990 Ft/hó
  • Hívások időkorlátja: 990 Ft/hó
  • Mobil központi szám: 2.000 Ft/hó
  • Kliens oldali adatbázis kezelés: 990 Ft/hó
Az árak az ÁFA-t nem tartalmazzák!

REBELL TEL KÖZPONT » VoIP telefonközpont

Csak 4900 Ft/hó. Nincs hűségidő és nincsenek rejtett költségek!

Nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosítunk minden ügyfelünknek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül.

4 900 FT / HÓ »

  • 8 mellék
  • Üdvözlés
  • Egyedi hangmenü (IVR)
  • Belső mellékek kezelése
  • Hívás várakoztatás
  • Hívás továbbadás
  • Híváslista
  • Online ügyfélablak

ReBell Tel  Központ Plusz

További választható szolgáltatások és árak

Ha az alapszolgáltatás nem elég, vagy további kényelmi funkciókat kíván igénybe venni, az alábbi árakon tudja megtenni. Itt sincsenek rejtett költségek, és hűségidő sem.

Az árak az ÁFA-t nem tartalmazzák!

2022-06-20
kommunikáció

A zökkenőmentes kommunikációért

Mi kell ahhoz, hogy zavartalan legyen a kommunikáció? Hogy megértsék egymást a felek. Egy nyelvet beszéljenek, ne legyen túl zajos a „csatorna”, ne akadályozza őket a beszédben semmilyen külső tényező. […]
2022-06-07
telefonközpont

Telefonközpont: a múltból a jövőbe

Május elseje a munka ünnepe, de idén ezen a napon ünnepeltük az édesanyákat is. És még valamit. 141 éve, 1881. május elsején került üzembe hazánkban az első telefonközpont. Budapesten nyílt […]
2022-04-25
turisztikai telefon

Turisztikai főszezon – a telefonos foglalások ideje

Javában itt a tavasz, napról napra melegebb van, később sötétedik, egyre színesebb a természet. A legtöbben már a turisztikai főszezonra készülnek – kiíratják a szabadságot, szállást foglalnak. Éppen ezért többet […]
KAPCSOLAT