Jelenleg minden ügyintézőnk foglalt – szól a jól ismert mondat, aztán indul egy idegesítő zene. Meg még egyszer. És harmadszor is. Ekkor már Ön is feszült, ugye? A kutatások szerint a legtöbb ember utálja a várakoztató zenéket. Előzze meg a „bajt”, alakítsa ki (velünk) úgy telefonközpontját, hogy a lehető legelégedettebbek legyenek az ügyfelek!
Először is le kell szögeznünk: a várakoztató zene ugyan idegesítő, de szükséges. Hogy miért? Mert
ha csak csend „szól” a telefonban, akkor a legtöbben elbizonytalanodnak, hogy még él-a vonal, és leteszik.
Pont ezért találta ki a telefonos várakozási programrendszert 1962-ben Alfred Levy. A gyáros koncepciója bevált, a zene hatására már ritkábban teszik le a telefont az ügyfelek.
Az viszont egyáltalán nem mindegy, hogy milyen zene szól a készülékből – és hogy meddig. Természetesen olyan stílus nincs, ami mindenkinek tetszik, de az extrém alkotásoktól jobb tartózkodni.
Ha túl rövid a zenei részlet, és túl sokszor ismétlődik, az még feszültebbé teszi a hallgatót.
Ahogy az is, ha recseg-ropog a muzsika, rossz a minősége. Ezekre mindenképp figyeljen!
De mindezek előtt a legfontosabb szempont: minél rövidebb ideig szóljon a zene!
Ha elégedett ügyfeleket szeretne, akkor úgy alakítja (alakíttatja) ki a telefonközpontot, hogy egyszerű és logikus legyen, az ügyintézőket szükség esetén hamar elérjék a hívók.
A megfelelő ügyintézőket! Ebben segítünk!
Mi, a ReBell Tel.-nél nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosítunk minden ügyfélnek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül. Az alapcsomag nyolc melléket, üdvözlést, egyedi hangmenüt, hívás várakoztatást, továbbadást, híváslistát és online ügyfélablakot is tartalmaz. Természetesen több fajta hívásirányítási lehetőség is létezik, az egyik legnépszerűbb az úgynevezett körkörös, de sokan választják a listaalapút is – ezekről korábbi blogunkban írtunk. Szakembereink segítenek kiválasztani, hogy az Ön cégénél melyik a legpraktikusabb! Így csökken az ügyfelek várakozási ideje, rövidebb ideig hallgatják a várakoztatót zenét és elégedettebbek lesznek. Ugye, jól hangzik? Keressen minket a részletek miatt!