Hazug embert hamarabb utolérik… mindenki ismeri a mondást. Természetesen a hazugságnak vannak (jól) látható jelei – de mi a helyzet, ha telefon hívás alatt próbálnak becsapni minket? Mondjuk, mi lehet gyanús, és azt is, hogy mit tehetünk a Rebell-nél azért, hogy biztonságosabb legyen a telefonálás!
A hazugságot nem könnyű leleplezni, de vannak bizonyos árulkodó jelek. Élőben ilyen lehet, ha valaki elpirul, piszkálja a fülét vagy orrát, nem néz a szemünkbe, egyik lábáról a másikra áll, tördeli a kezeit. Telefonon ezek természetesen nem látszanak, de vannak más gyanús körülmények…
Figyeljük meg, hogy a beszélgetőtársunk köszörüli-e a torkát. Ez persze lehet egy elhúzódó nátha következménye, de a hazugság egyik jele is. Aztán tipikus reakció, hogy
az igazságot elhallgató ember nehezebben válaszol eldöntendő kérdésekre.
Ha valaki igen, nem helyett a talán földjére téved, akkor lehetséges, hogy valamit el akar hallgatni előlünk…
Gyanús lehet az is, ha valaki nem egyből válaszol a kérdésekre, hanem töltelékszavakkal húzza az időt, illetve az is, ha feltűnően bizalmat próbál teremteni. Ez alatt mit értünk? Az olyan szófordulatokat, mint például a „Te úgyis jól tudod”, vagy a „Neked úgysem kell bizonygatni”. Aztán furcsa, de szintén a hazugságot szokták alátámasztani látszólag pontos helyszínek és időpontok emlegetésével.
… akkor könnyebben el lehet odázni a választ és kitalálni egy hihető hazugságot. Vagy azt lehet mondani, hogy félreértett valamit. És itt el is érkeztünk a ReBell-hez!
Nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontjainkkal kiváló hangminőséget, kényelmes beszélgetéseket kínálunk ügyfeleinknek.
Így nem lehet azt mondani, hogy recsegett a vonal.
ReBell Tel. Központ Plusz szolgáltatásunkban például biztosítjuk a hangrögzítést. Így a beszélgetések visszahallgathatók, ellenőrizhetőek az állítások.
Nemcsak a bejövő, de a kimenő hívások hanganyagát is tudjuk rögzíteni.
Ügyfeleink számára egyedi, azonosítást igénylő felületet biztosítunk, ahonnan a telefon rögzített beszélgetései letölthetők.