REBELL TEL TELEFONKÖZPONT ÉS TELEFONSZOLGÁLTATÁS
ÖNKORMÁNYZATOK ÉS ÁLLAMI VÁLLALATOK SZÁMÁRA

Az emberi kapcsolatok az együtt töltött idő minőségében mérhetők akkor is, ha hivatalos ügyek miatt boronál össze az élet. A hivatalokba betelefonálók is a rájuk szánt idő alapján hoznak gyors ítéletet a rendszer és a szolgáltatások működéséről, sőt: az ott dolgozók emberi és szakmai kvalitásairól.

Ha belegondolunk, hogy egy önkormányzatnak hány ügyfelet kell naponta kiszolgálnia, könnyen belátható, hogy ide kevés az emberi erő. Az önkormányzatok és állami cégek gyakran túlterheltek és eszköztelenek, nap mint nap szembesülnek a helyzettel, hogy nincs kapacitásuk maradéktalanul kiszolgálni ügyfeleiket.

Mit tehet az önkormányzat?

Apróságokon múlik az ügyfelek közérzete. Értékes lehetőség a túlterhelt önkormányzatok számára a VOIP-alapú telefonközpont. A ReBell Tel rendszere tehermentesíti a vonalakat és a kollégákat, egyúttal megszűnteti a fölösleges várakozást, nincs elveszett hívás, és csökken a fölösleges várakozási idő, mindezt gyors telefonos ügyintézéssel, amit kompetens munkatárs végez, jelentős költségmegtakarítás és modernizálás mellett.

A ReBell Tel telefonközpont hatástöbbszöröző ereje

A kapcsolat minősége a kommunikáció színvonalán múlik. A munkatársak tehermentesítése legalább annyira fontos, mint a hívások fogadása, tehát a rebell tel központtal valójában kettőt ütünk egy csapásra. Legyen szó közérdekü tájékoztatásról, vagy ügyintézésről.

A könnyebb és eredményesebb munka elégedettebb, türelmesebb dolgozókat és ezáltal jobb munkamorált eredményez, amit persze az ügyfelek érzékelnek a leghamarabb. Így működik a voip-alapú telefonközpont hatástöbbszöröző ereje. Mérhető az ügyfélelégedettség.

Miért a ReBell Telecommunicaton Zrt?

Magas rendelkezésre-állás, 99,999998% sla a telefonszolgáltatásra
A régi központok cseréje és modernizálása lehetséges, akár 30%-os telefonköltség csökkentés mellett
Telefonos rendszerbe integráljuk a mobiltelefonokat, és számítógépeket melyek növelik
a hatékonyságot és rugalmasságot
Tapasztalat és referencia az állami szektorban (kampányok, önkormányzatok, állami cégek)
Gyors reakcióidő
Szolgáltatáskiesés-mentes átállást biztosítunk
Minőségi ügyfélkezelés és technikai szupport

ÉRDEKEL AZ AJÁNLAT TOVÁBBI INFORMÁCIÓT KÉREK!
 

 

A ReBell Telecommunicaton Zrt szolgáltatási területei

Telefonszolgáltatás

Korlátlan díjcsomag
Kedvező hazai és nemzetközi percdíjak

ReBell Telefonközpont Alap

Üdvözlőszöveg beállítás
Automata menürendszer (ivr)
24 órás hibabejelentés
Belső mellékek kezelése
Online híváslista/telefonszám

ReBell Telefonközpont Plusz

Egyedi mellékkezelés
Hívásrögzítés
Várakozási idő jelzése
Hangposta/üzenet továbbítása e-mail címre
E-fax
Jelszavas mellék és hívásvédelem
Konferencia szoba

Titkosított hívások

A védett vonal szolgáltatásunkkal titkosított hívás kezdeményezhető az általunk biztosított telefon­központhoz kapcsolt felhasználók között, így a hálózaton belüli telefonbeszélgetéseit védetté tesszük a külső lehallgatásokkal szemben.

Telefonos kampány

Az automata telefonos kampány kitűnő megoldás az értékesítési, tájékoztatási, közvéleménykutatási tevékenység támogatására. az automata telefonos kampány több százezer emberhez juttathatja el egyedi üzenetét pillanatok alatt.

Eszközbeszerzési és bérleti konstrukció

ReBell eszközajánlatát (további IP-eszközeinket ide kattintva találja)
Számítógépre és okostelefonra telepíthető alkalmazások: szolgáltatásaink számítógépen és mobiltelefonon futó kliens alkalmazáson is használhatók.

ÉRDEKEL AZ AJÁNLAT TOVÁBBI INFORMÁCIÓT KÉREK!
 
KAPCSOLAT