2018-08-30

A magyar egészségügy esete a telefonközponttal

Magyar egészségügy: bicskanyitogató állapotok, bár a legtöbb esetben csak egy hajszálnyi jóindulaton és némi intelligencián múlna, hogy ne hergeljék az amúgy sem vidám pácienseket. Nyárutós történetünkből kiderül, mennyire egyszerű volna […]
2018-08-16

Végre értem a telefonszámlát!

Nem kis dolog a Heuréka!-élmény, különösen, ha egy olyan rendszeres bizonylattal kapcsolatban tapasztaljuk, mint a telefonszámla. Elvileg nem kéne fejtörést okoznia számunkra, végül is mi fizetünk a szolgáltatásért, melynek része […]
2018-07-31

A legcikibb közhely a telefonszolgáltatásban: a hűségidő

…ami természetesen nincs a ReBell Tel szerződéseiben. Egyszerűen kínosnak tartjuk, hogy a telefonszolgáltatók többsége az ügyfélre hárítja a kockázatot. Mi nem szeretnénk élni a „röghözkötés” intézményével, ami saját fejlődésünknek is […]
2018-07-16

Egy kapcsolat vége, avagy: nem erőszak a disznótor

Egészen pontosan arról a napról van szó, amikor Magyarország egyik legnagyobb telefonszolgáltatója lemondott félmillió forint szolgáltatási díjról. Én pedig ennek töredékéért átigazoltam a ReBell-hez. Egy hajszálon múlott – amit én […]
2018-06-27

Vigyázzon a vonalaira – az üzletben is!

Csak azt a titkot nem féltjük, ami nem a miénk. Magánemberként is őrzünk rejtélyeket, az üzleti szférában viszont már komoly pénzeket veszíthetünk, ha üzlettársaink vagy a konkurencia megfejti üzleti titkainkat. […]
2018-06-05

Mi köze a GDPR-nak a telefonközponthoz?

A GDPR és a telefonközpont igazi függőségi viszonyban vannak egymással a vállalati kultúrában és az ügyfél-kezelésben. Május 25-e óta ugyanis minden cégnek hitelt érdemlően tudnia kell bizonyítani, hogyan védi ügyfelei […]
2018-05-31

ReBell Tel – ahol a panasz a lojalitás egyik építőköve

Könnyítse meg ügyfelei dolgát! A kötelező panaszkezelési előírások (panaszvonal fenntartása, élőhangos bejelentkezés és tájékoztatás a beszélgetés rögzítéséről, a hangfelvétel megőrzése egy évig és a visszahallgatási lehetőség biztosítása, átadása és jegyzőkönyvben […]
2018-05-17

Létezik a kapcsolatnál fontosabb?

Ahogy múlik az idő, a jelenlét minden pillanata egyre inkább felértékelődik: ebben mérjük a hétköznapok sikerét, a személyes kapcsolatok „boldogságperceit”. Amikor megszűnik a jelenlét, akkor ér véget a kapcsolat is. […]
2018-04-30

Olyan, mintha itthon lennél! – ez a ReBell Go!

Megfizethetetlen érzés megfizethető áron Csak a fontos pillanatokban részt venni: nem elég. A hétköznapokban kell jelen lenni, különben nem következnek be a fontos pillanatok sem. A ReBell Tell tudja, hogy […]
KAPCSOLAT