Egyre népszerűbbek az internetes hang- és videóhívások – a magyar internetezők 64 százaléka használja ezeket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása szerint. A felmérésből több érdekesség is kiderül: […]
Mindjárt itt a december, egyre vastagabb ruhákat veszünk fel és egyre több karácsonyi zenét hallunk. A nagyáruházakban már egy ideje megjelentek a csokimikulások, a lakberendezési osztályokon lefolyik a rénszarvas és […]
A mai kor igényeinek megfelelően – ez a jelmondatunk, ezt követjük akkor is, amikor fejlesztjük szolgáltatásainkat. A ReBell Tel. VoIP telefonközpontjai egyre népszerűbbek, az „alap” tudnivalók mellett pedig folyamatosan bővítjük […]
Biztonság – kulcsszó lett 2021-ben. Akkor is, ha az egészségünkről van szó, meg akkor is, ha az üzleti életről, az információinkról. A ReBell Tel. VoIP telefonközpontjai egyre népszerűbbek, az „alap” […]
Nagyvállalati szintű virtuális telefonközpont – ezt biztosítjuk minden ügyfelünknek. A VoIP telefonközpontok előnyeiről már számtalanszor írtunk blogunkban: jó áron adunk kiváló minőséget. De mi a helyzet az extra igényekkel? Ha […]
Csörög a telefon – persze, hogy csörög, az a dolga. Na de mikor? A fontos hívásokat gondolom Ön is akkor kapja, amikor éppen vezet és egyszerre lép ki Ön elé […]
Az idő pénz, az információ meg érték – de természetesen csak a pontos információ. A 21. században ömlik ránk a digitális tartalom, sokszor fogalmunk sincs, hogy mikor állunk szemben valódi […]
Diszkréció – nemcsak a magánéletben, de az üzletben is nagyon fontos kifejezés. Ha valaki versenyelőnyhöz akar jutni, akkor jobban jár, ha nem játssza ki idő előtt a kártyáit, ha nem […]
Végre itt a nyár, végre eljött a vakáció. Mindenki a strandon lógatja a lábát, vagy az árnyas teraszon kortyolja a sört. Tényleg mindenki? Nagyon szerencsések azok, akik több hétig „ki […]