2021-02-15
telefonálás autóban

Telefonálás az autóban – legyen biztonságban!

Hosszú tömött sorokban állnak az autók a főváros útjain, de a vidéki nagyvárosokban is megnőtt a forgalom az elmúlt hónapokban. A koronavírus-járvány miatt kevesebben merik használni a tömegközlekedési eszközöket, ráadásul […]
2021-02-02
VoIP-telefonközpont

VoIP-telefonközpont a ReBell-től – a legjobb választás!

Ár-érték arányban a legjobb, a problémákat rugalmasan kezelik, gyorsan reagálnak a változó igényekre – ezért választotta a ReBell Tel. VoIP-telefonközpont szolgáltatását a GBL IT GROUP Kft. A rendszergazda szolgáltatással, szerver […]
2021-01-18
Modern telefonálás

Modern telefonálás – megoldások pandémia idejére

2020 az elengedés éve volt – sokan mondják. El kellett engedni számtalan üzleti tervet, találkozót, utazást, fejlesztést. A koronavírus 2021-ben is velünk marad, de igyekszünk egyre jobban alkalmazkodni a helyzethez […]
2021-01-04
Modern telefonközpont

Modern telefonközpont – amivel időt és pénzt is spórolhat

Mit hozott nekünk 2020? Az év vége felé általában számvetést készítünk – egyénileg és céges szinten is. Sok mindent megváltoztatott a koronavírus, a járvány hatására például csökkent a személyes találkozások […]
2020-12-07
telefonos hangmenü

Hatékony telefonos hangmenü

A telefont nem vették fel, gondoltam, odamegyek a rendelési idő kezdetére. Átverekedtem magam a dugón, leparkoltam a tilosban, berohantam az épületbe – és az ajtóra kiragasztott cetlin megláttam, hogy ma […]
2020-12-01
telefonos kommunikáció

Mondjam vagy írjam? Fókuszban a telefonos kommunikáció

Okostelefonjukat nyomogató emberek, fülhallgatóval beszélgetők, chatelők – ha kimegyek az utcára, vagy felülök valamilyen tömegközlekedési eszközre, ez a látvány fogad. Ön is éppen a telefonján, vagy számítógépen olvassa ezt a […]
2020-11-16
sms

Egy igazi marketing guru – az SMS

Pár évvel ezelőtt még mást sem csináltunk karácsonykor, mint pötyögtük a szívmelengető SMS-eket és küldtük a barátainknak. Aztán ahogy múltak az évek, az SMS-ezés láza alábbhagyott. Ma már inkább valamilyen […]
2020-11-02
audio call

Audio call extrákkal

Közvetlenül, a saját hangunkon tudjuk megszólítani a leendő, vagy már meglévő ügyfeleinket – ebben (is) rejlik az audio call titka. A ReBell Tel. új telefonos szolgáltatásáról már írtunk blogunkban, most […]
2020-10-19
audio call

Az új sláger – audio call

Milyen jó lenne, ha egyszerre meg tudnánk szólítani több ezer embert a saját hangunkon. De nem ám akárkiket! Hanem olyanokat, akik a mi vállalkozásunk mostani, vagy leendő partnerei, ügyfelei. És […]
KAPCSOLAT