REBELL TEL KÖZPONT
» VoIP telefonközpont

Nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosítunk minden ügyfelünknek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül.

4 900 FT / HÓ

  • 8 mellék
  • Üdvözlés
  • Egyedi hangmenü (IVR)
  • Belső mellékek kezelése
  • Hívás várakoztatás
  • Hívás továbbadás
  • Híváslista
  • Online ügyfélablak

ReBell Tel  Központ Plusz
(Telefonközpont tulajdonságok)

A hangmenü, az egyedi mellékkezelési folyamatok felállítása, hívások rögzítése és kezelése, valamint a széles körű telefonközponti funkciók lehetőséget biztosítanak a munkafolyamatok hatékonyságának növelésére.

  • További 10 mellék: 1.490 Ft/hó
  • Hangposta/üzenet e-mail fiókba: 990 Ft/hó
  • E-mail értesítés bejövő hívásról: 990 Ft/hó
  • Hívásrögzítés (500 MB): 1.490 Ft/hó
  • További tárhely: 990 Ft/hó/GB
  • E-fax: 1.490 Ft/hó
  • Konferencia szoba 990 Ft/hó
  • Külső mellék: 990 Ft/hó/mellék
  • Ne zavarj üzemmód: 0 Ft
  • Egyedi riportok: 990 Ft/hó-tól
  • Jelszavas mellék védelem: 990 Ft/hó
  • Hívó közlemény: 990 Ft/hó
  • Várakozási idő jelzése: 990 Ft/hó
  • Hívások időkorlátja: 990 Ft/hó
  • Mobil központi szám: 2.000 Ft/hó
  • Kliens oldali adatbázis kezelés: 990 Ft/hó
Az árak az ÁFA-t nem tartalmazzák!

REBELL TEL KÖZPONT » VoIP telefonközpont

Nagyvállalati szintű virtuális telefonközpontot biztosítunk minden ügyfelünknek, eszközbeszerzés és fenntartási költségek nélkül.

4 900 FT / HÓ

  • 8 mellék
  • Üdvözlés
  • Egyedi hangmenü (IVR)
  • Belső mellékek kezelése
  • Hívás várakoztatás
  • Hívás továbbadás
  • Híváslista
  • Online ügyfélablak

ReBell Tel  Központ Plusz

Telefonközpont tulajdonságok és árak

A hangmenü, az egyedi mellékkezelési folyamatok felállítása, hívások rögzítése és kezelése, valamint a széles körű telefonközponti funkciók lehetőséget biztosítanak a munkafolyamatok hatékonyságának növelésére.

DÍJMENTESEN KIPRÓBÁLOM!

Az árak az ÁFA-t nem tartalmazzák!

2022-06-20
kommunikáció

A zökkenőmentes kommunikációért

Mi kell ahhoz, hogy zavartalan legyen a kommunikáció? Hogy megértsék egymást a felek. Egy nyelvet beszéljenek, ne legyen túl zajos a „csatorna”, ne akadályozza őket a beszédben semmilyen külső tényező. […]
2022-06-07
telefonközpont

Telefonközpont: a múltból a jövőbe

Május elseje a munka ünnepe, de idén ezen a napon ünnepeltük az édesanyákat is. És még valamit. 141 éve, 1881. május elsején került üzembe hazánkban az első telefonközpont. Budapesten nyílt […]
2022-04-25
turisztikai telefon

Turisztikai főszezon – a telefonos foglalások ideje

Javában itt a tavasz, napról napra melegebb van, később sötétedik, egyre színesebb a természet. A legtöbben már a turisztikai főszezonra készülnek – kiíratják a szabadságot, szállást foglalnak. Éppen ezért többet […]
KAPCSOLAT